.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

نقد و بررسی Sony Xperia M4 Aqua توسط سایت دیجی کالا


از آغاز به کار واحد موبایل شرکت سونی تا کنون، مسوولان و طراحان این بخش سعی کرده‌اند تا گوشی‌هایی متناسب با تمام سلیقه‌ها و بودجه‌ها تولید کنند. دقیقا با همین هدف هم سونی سری‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را طراحی و تولید کرده است. سری M سونی هم یکی از آن‌ها بود که تولیدش از سال 2013 با عرضه‌ی «سونی اکسپریا M» شروع شد. تمام گوشی‌های تولید شده در این سری میان‌رده محسوب می‌شوند. سونی در ادامه‌ی کارش تلاش کرد با تولید «اکسپریا M2 » به میزان قابل توجهی از نقاط ضعف‌ اکسپریاM  در بخش‌های تراشه و دوربین بکاهد. حالا هم با تولید «سونی اکسپریا M4 آکوا» (Sony Xperia M4 Aqua) مسیر تولید سری M را ادامه داده است. اکسپریا M4 میان‌رده، سخت‌افزاری مناسب در کنار بدنه‌ای زیبا و باریک دارد. هم‌چنین این گوشی در رده‌ی قیمتی بسیار مناسب وارد بازار خواهد شد تا توجه خریداران بیش از پیش به گوشی‌های سری M و به‌خصوص این گوشی جلب شود. نام گوشی و پسوند آکوا، ضدآب بودن M4 را متذکر می‌شود. این گوشی با توجه به پشتیبانی‌ از شبکه‌ی 4G در کنار دو سیم کارت به‌صورت هم‌زمان، می‌تواند انتخاب خوبی برای خریداران مشکل‌پسند باشد. 
در ادامه با نقد و بررسی سونی اکسپریا M4 با دیجی‌کالا همراه باشید. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سونی - Sony , ,
:: بازدید از این مطلب : 848
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 30 خرداد 1394

 منبع بررسی تخصصی دیجی کالا

 

ام8 بعلاوه‌ی 20 مگاپیکسل

 
امسال تعداد زیادی از طرفداران HTC انتظار داشتند این شرکت که به مشتری‌مداری معروف است یک پرچم‌دار کم‌نظیر و بی‌نقص معرفی کند. سرانجام انتظار طرفداران HTC با برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا به پایان رسید و پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی در جریان مراسمی نه‌چندان جذاب که انتقادهای فراوانی را به‌همراه داشت، معرفی شد. مسوولان HTC تمام تلاش‌شان را به‌کار بسته بودند تا این مراسم به بهترین نحو برگزار شود؛ اما این مراسم در مقایسه با مراسم معرفی «آیفون 6» یا حتی «گلکسی اس6» حرفی برای گفتن نداشت. 
به عقیده‌ی بسیاری از طرفداران، آن‌چه HTC در مراسم معرفی گوشی جدیدش رو کرد، آن‌قدرها هم راضی‌کننده نبود؛ آن‌ها عملا با محصولی مواجه شده بودند که از روزها قبل در جریان تمام مشخصات سخت‌افزاری و شکل و شمایل‌اش قرار گرفته بودند. مسوولان HTC هم در مراسم‌ کاملا معمولی‌شان جوری از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کردند که گویی از قبل می‌دانستند استقبال مناسبی از این مراسم نخواهد شد؛ به همین خاطر هم به مراسم معرفی ساده‌ای بسنده شد و برای پررنگ‌تر جلوه دادن این مراسم تلاشی صورت نگرفت‌.
 
مدتی بعد از معرفی «ام9» (M9) زمزمه‌هایی به‌گوش رسید که شاید ام9 گوشی پرچم‌دار اصلی HTC نباشد. این گمانه‌زنی‌ها به دلیل معرفی «ام9 پلاس» (M9 Plus) درست چند هفته بعد از معرفی ام9به‌وجود آمده بود. این در حالی بود که معرفی دو پرچم‌دار در فاصله‌ی زمانی کم‌تر از یک ماه استراتژی‌ای نامتعارف از طرف شرکت‌های بزرگ تجاری از جمله HTC به‌شمار می‌رفت. به‌هرحال ام9پلاس با مشخصات کامل و به‌روز و حتی جنس بدنه‌ی بهتر معرفی شد تا جای این سوال برای طرفداران باقی بماند که پرچم‌دار اصلی HTC در سال 2015 گوشی ام9است یا ام9‌ پلاس؟
در روز معرفی ام9 پلاس، گوشی ام9 برای نقد و بررسی در اختیار دیجی‌کالا قرار گرفت
. با نقد و بررسی این گوشی با ما همراه شوید. 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , اچ تی سی - htc , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 29 خرداد 1394

سایت منبع دیجی کالا

شاهکاری در قاب چرمی (نقد و بررسی LG G4)

 
رقابت در دنیای پرچمداران گوشی‌های هوشمند دنیا هر روز داغ‌تر می‌شود و علاوه بر اپل و سامسونگ که با سهم بازار گسترده و محصولات متنوع خود طرفداران دوآتشه‌ای برای خود پیدا کرده‌اند، سایر تولیدکنندگان موبایل مثل HTC و LG و سونی هم در تلاشند تا با افزودن قابلیت‌های مدرن و هیجان‌انگیز، دل بخش بیشتری از خوره‌های تکنولوژی را به دست بیاورند.
LG در تمام این سال‌ها، هر چند هیچ‌گاه وسعت بازاری به اندازه‌ی رقیب هم‌وطن‌اش سامسونگ نداشت اما معمولا با محصولات شاخص و متفاوتی مثل سری شکلات توانسته بود مشکل‌پسندان متفاوت اندیش را با خود همراه کند. سامسونگ با بازارگرمی و تبلیغات استفاده از شیشه و فلز در محصولاتش، اپل با تبلیغات خیره‌کننده در مورد نرم‌افزار و سخت‌افزار هماهنگ و بی‌رقیب‌اش، هوآوی با قیمت‌های کم نظیرش و HTC با زرق برق طراحی‌های ظاهری و سنس‌اش به دنبال تحقق این مهم هستند. اما LG سعی دارد همه این موارد را یک‌جا باهم داشته باشد و آخرین و قدرتمندترین محصول خود را به بهترین نحو آماده رویارویی در ضیافت پرچم‌داران کند. 
گوشی G4، امید جدید LG برای فتح بازار گوشی‌های قدرتمند هوشمند، در روزهای ابتدای اردیبهشت ماه 1394 معرفی شد. در مراسم پرزرق و برقی که برای معرفی G4 برگزار شد، کره‌ای‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا با نمایش انواع قابلیت‌های موجود در این گوشی به تمام دنیا بقبولانند که دوربین و صفحه‌ی نمایش G4 کیفیتی کم‌نظیر دارند که می‌تواند این گوشی‌ را با فاصله از سایر رقبای نامدارش قرار دهد.
تنها چند روز پس از رونمایی این گوشی، G4 در لابراتوار دیجی‌کالاست و سعی کرده‌ایم با بررسی دقیقی به راستی‌آزمایی ادعاهای LG بپردازیم. اگر شما هم در مورد این گوشی جذاب و شیک کنجکاوید با ما در این بررسی همراه باشید.
ادامه بررسی در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , ال جی - LG , ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 28 خرداد 1394

 


 

باز هم به اواخر تابستان نزدیک شدیم و طبق رسم سال‌های گذشته اپل، در واپسین روزهای فصل گرم سال، با دستاورد جدید اپل در صنعت موبایل آشنا شدیم. یک مراسم شکیل برگزار شد و طی آن، اپل مانند سال گذشته دو گوشی را رونمایی نمود.
کیفیت ساخت انقلابی؟ دوربین 8 مگاپیکسلی؟ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر؟ NFC؟ خوب پس چه چیزی در این گوشی یک مزیت جدید برای آن ایجاد می‌نماید؟ این‌ها که اکثرا در محصولات 2 سال پیش سایر کمپانی‌ها حضور داشتند! آیا در سال 2014  باید از شنیدن این مشخصات شگفت‌زده شویم؟ یعنی باید باور کنیم که همه نوآوری‌های اپل با خاک‌سپاری استیو جابز، دفن شدند؟ اما نه، این نمی‌تواند پایان کار کمپانی‌ای باشد که عنوان باارزش‌ترین برند جهان را یدک می‌کشد. شاید دلیل اینکه ما هم در مورد محصولات ساخت اپل این‌قدر سخت‌گیر شده‌ایم، همین اعتبار نام اپل است. پس اجازه دهید بدون توجه به هر یک از این اعداد و ارقامی که از پیشرفت‌های محصولات جدید در کنفرانس‌های اپل اعلام می‌گردند، به بررسی پرچم‌داران امسال اپل بپردازیم و در آخر جواب این سوال را بدهیم که آیا آیفون 6 می‌تواند اپل را سربلند نماید یا خیر؟
 در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , اپل - Apple , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 26 خرداد 1394

منبع بررسی تخصصی دیجیکالا digi kala

 

 

Samsung Galaxy S6

«پروژه‌ی صفر»؛ این عبارتی است که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری «اس» (S) خود به‌کار برد. شرکت سامسونگ پس از تجربه‌ی تلخی که با پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود یعنی «گلکسی اس5» داشت، تصمیم گرفت همه‌چیز را از نو شروع کند و روحی تازه به کهکشان سری اس بدمد. شاید قبل از ورود اس5 به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.
«گلکسی اس6»، شش‌امین پرچم‌دار خانواده‌ی اس سامسونگ به‌شمارمی‌رود که در روز ده‌ام اسفند ماه سال 1393، در جریان ‌همایش MWC شهر بارسلونای اسپانیا، رونمایی شد. اگر بخواهیم در همین ابتدای کار خیلی خلاصه در مورد گوشی جدید سامسونگ سخن بگوییم، در یک کلام اس6 ورای سایر پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است. تحولات ایجاد شده در پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ آن‌قدر چشم‌گیر بوده که در مدتی کوتاه توانست نگاه کاربران زیادی ازجمله مخالفان این برند را به‌سوی خودش جلب کند. سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس6 استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم. به‌جای این دو، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته؛ بدنه‌ای که تا این لحظه، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ، راحت کرده است.
از تولید این گوشی هوشمند خوش‌ساخت و باکیفیت، می‌توان به ذکاوت مدیران شرکت سامسونگ پی برد. سامسونگ به‌خوبی ‌پی برده بود که عصر قربانی کردن جنس بدنه به‌خاطر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌سر آمده و این سیاست دیگر مخاطب چندانی ندارد و باید به ساخت پرچم‌داری روی آورد که در آن تعادل و توازنی منطقی‌میان کیفیت ساخت و امکانات جذاب وجود داشته باشد. گلکسی اس6 دقیقا مصداق همان سیاستی است که سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن می‌گفت؛ سامسونگی که اکنون می‌تواند جدیدترین دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌ها و ‌مجهزترین پرچم‌داران ببیند
. با ادامه‌ی نقد و بررسی گلکسی اس6 در دیجی‌کالا همراه باشید.


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394

ویدیوی سامسونگ برای نمایش امکانات Galaxy S6 Edge در ۶۰ ثانیه [تماشا کنید]

تاکنون ویدیوهای مختلی در مورد امکانات، قابلیت ها و ضعف های آخرین نسل از پرچمداران سامسونگ ساخته شده که یکی از واپسین نمونه های آن هم ویدیوی اختصاصی دیجیاتو بود که در زمینه قابلیت های فیلمبرداری این دستگاه برایتان تهیه کردیم.

حال نوبت سامسونگ است که در ویدیوی کوتاه جدیدی به معرفی آخرین دست یافته های تکنولوژیکش بپردازد.

در ادامه برای مشاهده این ویدیو با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 21 خرداد 1394

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی